czwartek, 18 września 2014

Pięć ulubionych...

… blogów i dlaczego je czytam czyli kolejny dzień wyzwania u Uli.
Trudne było to zadanie, ale dałam radę ;)

1. McDalenka
W zasadzie jej blog był jednym z pierwszych na jakie się natknęłam.
Przeczytałam od początku i przepadłam.
A do tego ma Aurelkę, jak ja :)

2. druga szesnaście
Za wszelkie przejawy artyzmu.

3. Beata czyli Mama Olgi
Z powodu przepięknych zdjęć.
I ze względu na koty - dużo.

4. Kobiety i Historia
Bo nie tylko mężczyźni tworzą historię.
A o kobietach w historii wiemy bardzo niewiele.

5. Czytanki- przytulanki
Jest nieocenioną pomocą w wyborze fajnych książek dla dzieci.

A prócz tego to wszystko co "wisi" u mnie po prawo i wiele innych :)


8 komentarzy:

  1. O blogi zapowiadają się fajnie i pozaglądam tu i tam :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobiety i Historia bardzo mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę bardzo interesujące :)

      Usuń
  3. Ojacie;) Ale fajnie! Dzięki ogromniaste, machamy wszystkimi ogonami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie padłam ze śmiechu- blog McDalenka, już dopisałam do swoich ulubionych ! Bezcenne teksty !

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.