poniedziałek, 9 grudnia 2013

Wyzwaniowo 1

Właśnie dziś zaczyna się ostatnie w tym roku a może i w ogóle wyzwanie fotograficzne.
I właśnie dlatego postanowiłam sobie w nim pouczestniczyć ;)
No to zaczynamy.
Dzień pierwszy: Na głowie…

… kwietny ma wianek
W ręku zielony badylek
A przed nią bieży baranek
A nad nią lata motylek… *

No jakoś nie mogłam się powstrzymać :p
Ponieważ przy obecnej porze roku trudno o kwietne wianki, pożyczyłam od Lusi opaski, różowej, z kwiatuszkiem ;)




* wiadomo, że Kult.



18 komentarzy:

  1. Super zdjęcie, taka radosna interpretacja :))
    * A ja myślałam że Adaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że Adaś, ale uczciwie muszę przyznać, że nie z Mickiewiczem mi się początkowo skojarzyło ;)

      Usuń
  2. No i uśmiech z rana na taki widok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie w kawiarni też się uśmiechali :)

      Usuń
  3. wiadomo, że kult!
    granat pomarańcz i róż... stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako żem ze Staszewskiego magisterkę pisała, to rzeknę: słowa są ojca Kazika Staszewskiego, który to refren zaczerpnął z "Dziadów" Mickiewicza ( Zosia) a KULT to pięknie zagrał.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze dodam, że ojciec Kazika miała na imię Stanisław, a płyta, na której Kult to zagrał, nazywała się "Tata Kazika" :)

      Usuń
  5. opaska bardzo twarzowa. I taka radosna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale stanowczo bardziej pasuje do twarzy mojej ośmiomiesięcznej siostrzenicy ;)

      Usuń
  6. Super:)))
    Takie zdjęcie wywołuje uśmiech na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. heheh wiedziałam, że gdzieś już widziałam tę opaskę :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.