piątek, 20 grudnia 2013

Rocznicowo.

Rocznicę mam, w zasadzie mamy, bo to rocznica ślubu.
Szesnastą… jeszcze dwa lata i nasze małżeństwo będzie pełnoletnie ;)
Bo ile my się znamy to nie napiszę, bo mnie samej się to w głowie nie mieści.
A na deser zdjęcie, jako potwierdzenie tezy:
Nie należy śmiać się z okularów swoich rodziców na zdjęciu z ich ślubu.




Ja się śmiałam i teraz mam za swoje, mojej Córki okulary dziadków wcale nie śmieszą, za to moje trochę ją przerażają… jeśli mam być całkiem szczera - mnie też ;)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości i cierpliwości!:) co tam okulary, Ty piękną suknię miałaś! A poza tym to niewiele się zmieniłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz by były modne zapewne :)

    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jak moich rodziców - bardzo są teraz modne, takie jak moje - mam nadzieję, że nigdy nie będą już modne ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. jak dla mnie okular wypasiony, rodem z polskich komedii czasów prl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tobie poczułam się prawie jak z komedii Barei ;)
      Niby już po PRL-u, a okularki zostały...

      Usuń
  4. Buahahaha... Ja szczęśliwie nie miałam okularów na ślubie, ale jak sobie pomyślę o zdjęciach z podstawówki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeszcze do wyboru zdjęcie ślubne z Tobą, ale tego się siostrze nie robi...

      Usuń
  5. Ależ miałaś piękną suknię! Okularów nie skomentuję ;)
    No i życzę kolejnych pięknych lat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Suknia rewelacja i ten welon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suknia od krawcowej - wtedy królowały suknie - bezy, a welon od teściowej :)

      Usuń
  7. Piękna ślubna stylizacja! ( ja również nie uległam bezie;) Najlepsze życzenia ślę!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.