poniedziałek, 16 września 2013

Lista.

Moja Córka jest jednostką niezwykle poukładaną, jej życie opiera się na szeregu list.
Wczoraj, po głębokim zastanowieniu stwierdziła, że na pewno nie ma tego po rodzicach... raczej po Babci :)
Więc mówię do niej, że może jak ma taką niepoukładaną matkę to może zajęłaby się jej "naprawą" i Ona postanowiła się zająć.
W ten sposób zostałam posiadaczką pierwszej w moim życiu listy.
To z dużymi oczami to moja Córka, która mnie obserwuje, a to małe wystraszone to ja ;)
Treść wymazałam, a krateczki są do zaznaczania tego co już zrobiłam.




9 komentarzy:

  1. Moja kochana Relusia. Bo jak można żyć bez list!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle żyje!!! :) Niewłaściwie. Listy są podstawą udanego życia. Świat musi być uporządkowany. A jak go uporządkować bez list, no jak???
      Ale by nudno było, jakby wszyscy listy na wszystko robili....:)

      Usuń
  2. cudna lista :) córka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lista cudna! Chyba poproszę o kopię dla całej rodziny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super lista ,przepiękne rysunki :) ale zdolna córka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się ta lista strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.