poniedziałek, 3 czerwca 2013

Takie tam... bzdurki ;)

Dziś zaczyna się kolejne wyzwanie fotograficzne u Uli.
Ale ja w tym miesiącu nie fotografuję, bo... cierpię na bezczas i weny mi brak...
Tym razem będę tylko obserwatorem, bo tej przyjemności sobie nie odmówię.
A tymczasem mam nowy nagłówek - dziecko mi narysowało.
Narysowało też Mili i pewnie i Ona będzie miała... kiedyś ;)
Tak całkiem szczerze mówiąc (pisząc) to był Mili pomysł, ja się tylko podpięłam i skorzystałam z faktu, że to jednak moje dziecko jest :p
To by było na razie tyle, do przyszłego razu :)

12 komentarzy:

  1. No! Bo już myślałam, że mojego pomysłu się nie docenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne grafiki, ma dziewczyna prawdziwy talent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja Rela znalazła dwie pierwsze klientki (zapłaciłyście młodemu talenciu, prawda? ;P) i mam nadzieję, że nie będzie się z nim ukrywać, bo ma zadatki na całkiem dobrze ustawioną finansowo istotę. Talent jest w cenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie zapłaciłyśmy :p

      Usuń
    2. młoda na starość was wyroluje, niewdzięcznice

      Usuń
    3. A wcale że nie, bo Ona jest kochana ;)

      Usuń
  4. bardzo podobają mi się oba obrazki :)
    czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.