środa, 5 czerwca 2013

Książkowo i filmowo...

Lata świetlne temu Myska zadała na swoim blogu fajne pytania i poleciła się poczęstować.
Trwało to strasznie długo ale mi się udało i oto są ;)


1. Gdybyś była pisarką, to pisałabyś ??? (chodzi mi o gatunek;)
Nie chciałabym być pisarką.
Uważam, że w zasadzie wszystko już było tylko okoliczności przyrody się zmieniają, więc nic nowego bym nie wymyśliła.

2. Autor, który wybitnie Cię wkurza? (a jest na przykład bardzo popularny ;) (ja mam dwóch takich, na których samo nazwisko dostaję mdłości, a większość dziewczyn sika z podniety na ich cześć ;)
Jak wkurza, to nie czytam.
Dużo jest takich, którzy mnie śmieszą - szczególnie Ci, u których forma przerasta treść.

3. Postać z książki, z którą najbardziej się identyfikujesz?
Raczej się nie identyfikuję, zdarza mi się za to "zakochać" w bohaterze, co ciekawe, zawsze jest to ten, który nie dożyje końca ;)

4. Tytuł pierwszej książki, którą przeczytałaś samodzielnie?
"Co słonko widziało". Ale to jest traumatyczne przeżycie, nie będę się więc rozwodzić nad tym tematem.

5. Książka, którą przeczytałaś więcej niż dwa razy? (no co? ja taką mam:)
Mnóstwo, mnóstwo! Mam wymieniać?

6. Tytuł książki, której chciałabyś zobaczyć ekranizację (bo jeszcze takiej nie ma;)
Nie chcę! Nie znoszę ekranizacji!

7. Gdybyś była aktorką, jaką rolę żeńską chciałabyś zagrać? (konkretna postać)
Konkretnej postaci nie mam, ale na pewno jakaś starą jędzę. Koniecznie z laską ;)
8. Gdybyś była aktorem, jaką rolę męską chciałabyś zagrać? (tak samo;)
Nie wiem.

9. Który film zrobił na Tobie największe wizualne wrażenie? (kostiumy/scenografia/widoki;)
(Jeszcze myślę, jak wymyślę to dopiszę)

10. Ulubiona muzyka filmowa?
A to będzie bardzo głupio jak napiszę, że najbardziej lubię piosenki z filmów dla dzieci?
Na przykład z "Drogi do Eldorado"...

11. Największe rozczarowanie co do ekranizacji?
Prawie każda ;)
Jak się tak zastanawiam, to tylko ekranizacja "Ben Hura" mnie nie rozczarowała.

I to już wszystko.
Fajnie mi się odpowiadało na te pytania ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.