poniedziałek, 6 maja 2013

Wyzwanie fotograficzne w maju.

Ani się obejrzałam a tu już maj i nowe wyzwanie.
No to zaczynamy...
Dzień pierwszy: Twoja fryzura.
Może na początek, dla uściślenia, ja nie mam fryzury, ja fryzurę miewam po wyjściu od fryzjera ;)
Na co dzień to ja mam włosy jedynie ;)
I zawsze tak było, pominąwszy okres w moim życiu kiedy byłam łysa - ale to było dawno, dawno temu.
A i miałam fryzurę na ślub.
I jeszcze na zdjęciu do dowodu, ale to temat bolesny, bo wyglądam na nim jakbym miała ze trzydzieści lat więcej...
Tak więc nie przedłużając, zdjęcie ;)


21 komentarzy:

  1. a to naturalny kolor, czy z pudełka? :)
    twe włosy mienią się niczym te dorysowane postaciom z mangi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kolor, mój, z pudełka miewam rudy czasami.

      Usuń
  2. Postuluję za pokazaniem zdjęcia z dowodu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam miec taką fryzurkę, jednak nigdy na tyle odwagi nie starczyło

      Usuń
  4. Jestem za postulatem Lucy! Zdjęcia z dowodu poproszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak więc krótkie - włosy - nie są złe. Przecesać grzebieniem po podniesieniu się z łóżka i już gotowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pokazuj, masz rację! :) Jak się nie podoba, to trzeba zostawić w portfelu, poczekać aż minia circa 10 lat i zrobić nowe! ;) Albo się przeprowadzić, albo... zgubić dowód. :D
    Ja nigdy nie miałam takich krótkich, ale wyobrażam sobie, że są wygodne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 lat mija w przyszłym roku! Hura, hura ;)

      Usuń
  7. no więc mnie się wydaje Paulino droga, że z fryzurą jest jak z pogodą... jest zawsze tylko niekoniecznie taka, jaką byśmy chcieli.. Twoja jest jak najbardziej normalna...
    a co do zdjęcia... hehe.. może konkursik na naj...bardziej interesujące zdjęcie do dowodu??? albo nie - do paszportu - te są jeszcze lepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam krótkie do czasu jak pani na kolonii wzięła mnie za chłopaka i kazała opuścić mój kemping :(
    (mieliśmy taką panią przewrażliwioną na punkcie ciąż i w nocy nam do pokojów wchodziła i łapała chłopaków..a mnie się przytrafiło na łóżku siedzieć)

    już nigdy potem nie miałam tak krótkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na dyplomie mam ucho powiększone w fotoshopie... W dysputy jakieś się tu wdałam;) Co do fryzu, to wiadomo, że wygodny musi być! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś taką fryzurkę! :D
    Świetny kolor...a że naturalny to go kocham. Bardzo chciałabym nie farbować już włosów, ale młoda jestem a siwa i dupa blada trzeba farbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity masz kolor włosów. Przepiękny!!! To mówię ja - pani z reklamy h&m ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Krótkie włosy same tworzą fryzurę

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajna długość!
    szkoda, że ja nie mogę mieć takich krótkich włosów...brak mi odwagi na drastyczne cięcie na starość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może! A włosy mają to do siebie, że odrastają :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.