piątek, 26 kwietnia 2013

Wyróżnieniowo.

Dostałam wyróżnienie od Edyty i jest mi bardzo miło :)
A teraz odpowiadam na pytania :)

1. Marzenie...
Jest!

2. Kratka czy paski...
Paski.

3. Góry czy morza...
Morze, może być ciepłe, ale nie musi :)

4. Pies czy kot...
Zdecydowanie kot, a nawet dwa!

5. Miłe wspomnienie...
Dużo, dużo...

6. Szarlotka ciepła czy zimna...
A można serniczek?

7. Kolor włosów...
Mój - brązowy, a wolałabym rudy, albo siwy... niestety to mi jeszcze długo nie grozi...

8. Z dzieciństwa...
Wyrosłam, ale to dobrze, bo ciężko być dzieckiem...

9. Ulubione danie...
Ogórki, pod każda postacią, ale nie wiem czy to podchodzi pod danie ;)

10. Tęsknię za...
Za świętym spokojem... czasem...

11. Życiowe motto...
Chyba nie mam ;)

Nie nominuję bo mam trudności z wyborami ;)

Jeszcze w kolejce czekają pytania książkowo - filmowe od Myski, ale to następnym razem :)

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.