poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Fotograficznie w kwietniu.

Dzień pierwszy: Twój profil.

Bardzo jest skomplikowanym sfotografować swój profil...
Samemu nieporęcznie, a jak się rodzinę o pomoc poprosi to ma się bardzo wiele atrakcji i bardzo niewiele zdjęć nadających się do publikacji ;)
Ale co tam, oto mój profil!
W bonusie pomocnicy, nie wszyscy - byli też tacy co siedzieli z drugiej strony i doradzali ;)




I jeszcze takie z normalniejszą miną ;)




No cóż powiedzmy sobie szczerze, lepiej nie będzie, nie z tą rodziną!

I na koniec prywata: jakby ktoś reflektował to tu wciąż pozostaje jedno miejsce :)

21 komentarzy:

  1. Oj tak, rodzinne fotografowanie ma swoje uroki ;) znam to. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ten dziubek na pierwszym planie to Twój mąż w kawałku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to kawałek mojej córki, mąż robi za fotografa... ;)

      Usuń
    2. to wy wszystkie macie takie męskie usta, łącznie z lusią

      Usuń
    3. Ja przepraszam, ja mam stanowczo damskie :p
      Co to są męskie usta???

      Usuń
    4. u mili widzialam lusie z mezkim grymasem, toc pomyslalam, ze po dziadku.
      a tu po babci, sie okazuje...

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, najlepiej na fotkach wychodzi się z rodziną ;-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Che, che - mieliście chyba niezłą zabawę podczas fotografowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi i bonusowo więcej niż jeden profil :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale takie miny są właśnie najlepsze, bo później człowiek od razu sie sam z siebie śmieje po latach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zgłaszam na wolne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha wyobraziłam sobie tych "doradzających"

    OdpowiedzUsuń
  9. Skomplikowane, a i owszem:) Fajne podejście do sprawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne minki i "dzióbki" :) od razu widać, że była zabawa z tymi zdjęciami :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się bardziej podobają wasze miny na tym pierwszym. Stanowczo. Szczególnie Mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre , rodzinne zdjęcie są super, szczególnie ustawiania do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rodzinny profil (profile) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne :)
    I widać że fajnie się bawiliście przy tym. Nie ma to jak zgrany zespół i dobra zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy najbliższej okazji też tak się pobawimy. Świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.