wtorek, 12 marca 2013

Wyróżnienie...

... czyli 7 rzeczy których o mnie nie wiecie.
Jakiś czas temu dostałam od Kasi wyróżnienie:




I teraz w myśl zasad powinnam...
Po pierwsze: podziękować nominującej na jej blogu - podziękowałam :) 
Po drugie: pokazać nagrodę VB u siebie - proszę spojrzeć powyżej.
Po trzecie: ujawnić 7 faktów dotyczących samej siebie - to za chwilę...
Po czwarte: nominować 10 (lub zależnie od wersji 15) blogów;
Po piąte: poinformować o tym fakcie autorki nominowanych blogów.

No to wracając do punktu trzeciego:
1. Nie umiem się malować. Po raz pierwszy w życiu pomalowałam się swój ślub. Teraz okazjonalnie maluję rzęsy ;) 
2. Zawsze przechodzę przez ulicę na zielonym świetle.
3. Boje się gołębi, a one cholery to jakoś wyczuwają! W zamian za to nie boję się pająków ani żadnych innych robali.
4. Zawsze chciałam budować mosty, a zostałam bibliotekarką ;)
5. Nienawidzę robić zakupów, no chyba, że kupuję książki albo buty ;)
6. Nie umiem smażyć naleśników...
7. Ze wszystkich słodyczy najbardziej lubię ogórki ;)

Strasznie skomplikowane to było...
Nie będę nikogo nominować, bo nie umiem... jeśli ktoś ma ochotę proszę się poczęstować :)

2 komentarze:

  1. też nie lubię zakupów, no chyba, że książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeżu, przypomniałaś mi własnie, że sama mam zaległe zabawy i niedługo się chyba przeterminują:-/
    Ale do rzeczy:
    ad.1. w razie potrzeby służę pomocą, jestem nadworną makijażystką w rodzinie ;) na swój ślub też się sama malowałam (byłam na próbnym u pani co się tym zajmuje, ale tak mnie wymaziała, ze wyglądałam jak miś panda:/)
    ad.2. ja też, choć ostatnio autem przejechałam na czerwonym. Zamyśliłam się ;)
    ad.3.ja w ogóle mam stracha przed ptakami. Za te pająki to szacun... ja niby mniej się boję niż kiedyś, ale dalej drę się o pomoc jak mi jakiś wielki włochacz wychodzi z dziury :)
    ad.4. poważnie? ale masz super zawód! (serio!)
    ad.5. ja lubię tylko księgarnie i pasmanterie. a! i papiernicze sklepy :)
    ad.6. :)
    ad.7. haha, świetne! :) Ja ostatnio do starego: zjadłabym coś słodkiego.... chipsy czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.