środa, 27 marca 2013

Podaj dalej.

Pobawiłam się jakiś czas temu u Jagodzianki w "Podaj dalej" i dostałam notesik w kotki :)



Lubię notesiki i lubię kotki, a notesiki w kotki to już w ogóle ;)

I teraz kolej na mnie...
Teraz ja przygotowuję niespodziankowe prezenty dla trzech osób :)

A co trzeba zrobić, żeby dostać niespodziankę?
Po pierwsze: należy wyrazić chęć wzięcia udziału w zabawie.
Po drugie: trzeba mieć bloga.
Pierwsze trzy osoby, które taka chęć wyrażą zostaną przeze mnie obdarowane niespodzianką.
Na wysłanie prezentów mam rok, ale nie mam zamiaru tyle czekać ;)
Każda z osób, które się zapiszą zobowiązuje się jednocześnie do zorganizowania takiej zabawy u siebie i obdarowania kolejnych trzech osób.
W zabawie można wziąć udział trzy razy :)  

Zapiszecie się? 
Zapiszcie się, co ;)

4 komentarze:

  1. tak tak zapisuję się i mam nadzieję, żem pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się bawiłam ;)
    A notesów zazdraszczam, piękne są...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to ja się zapiszę, jeśli jest jeszcze miejsce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.