czwartek, 7 marca 2013

Fotograficzne wyzwanie - marzec.

Dzień czwarty: Kolekcja.

Jeśli mianem kolekcji określić coś czego ma się dużo i kupuje się jeszcze więcej, według jasno określonych zasad to ja mam kolekcji a kolekcji ;)
Książek, notesów, puszek, butów, torebek, szaliczków i apaszek (a bluzek tylko sześć)...
I mam jeszcze sówki ;)
A na przykład mój Mąż ma kolekcję krawatów, spinek do mankietów i filiżanek.

Dlatego dziś najładniejsza z moich sówek:




I część filiżanek Rafała:




A w ogóle to idę dziś na baby shower - taki amerykancki wynalazek.
W życiu nie byłam, Mila mówi, że to taki wieczór panieński ;)
Impreza jest z okazji Mili właśnie i jeszcze jednej dziewczyny.
Z ciekawostek: znajoma, która to organizuje na poprzednim zorganizowanym przez siebie baby shower  odebrała poród... ale Mila się nie boi ;)
A ja zrobiłam dla nich po wózeczku:






18 komentarzy:

  1. piękna Sówka;)
    wózeczki też śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówka jest prześliczna, a jakie piękne wózeczki zrobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Siedzę z rozdziawioną buzią z wrażenia :) I sówka, i wózeczki zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówka i wózki - podobają się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze sowa piękna
    po drugie filiżanki wspaniałe
    ale wózeczki wygrały! Totalnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja jest jak już jest czegoś przynajmniej dwie sztuki! A my mamy chyba mega kolekcje. Razem z innymi uczestniczkami wyzwania :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Co te sówki w sobie mają, że tak je lubimy? Twoja jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosska sówka! Filiżanki i kubki to ja też lubię zbierać ;)
    Pozdrowienia dla Mili! Niech się jeszcze wstrzyma na czas babyshower z tym porodem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne wózeczki :) poród? wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne wózeczki :)
    jakbym zbierała zwierzątka, to chyba kupowałabym wszystko z kotkami
    ale kto mi potem kurze z nich pościera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bryki odjazdowe! W środku jest pudełeczko na niespodziankę, czy to kołderka taka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich karteczka z "miłym słowem" :)
      Ale można też zrobić z pudełeczkiem.

      Usuń
  12. Piękne wózki. Ja też mam słabość do filiżanek i kubeczków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że mój Najmłodszy już śpi - jakby zobaczył taką sówkę, to by aż hukał z radości ;-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.