środa, 6 lutego 2013

Tygodniowe wyzwanie fotograficzne.

Dzień trzeci: Pomarańczowy.
Usiłuję napisać tego posta od godziny!
I nie mogę, bo zamiast się skupić to "chodzę" po Waszych blogach i oglądam... i jak już myślę, że pooglądałam wszystko to się nowe pokazuje.
I tak w kółko ;)
Więc po pierwsze: wcale nie mam wszystkiego pomarańczowego jak niektórzy kłamliwie sugerują!
Mam też czarne i... czarne ;)
A po drugie: faktycznie lubię pomarańczowy, bardzo ;)
A na zdjęciu moje okulary, czyli coś pomarańczowego, co zawsze noszę ze sobą ;)





W imieniu kotki dziękuję za wszystkie miłe słowa ;)
A pani z kalendarza dziś nie będzie, bo ona wcale nie jest pomarańczowa ;)

16 komentarzy:

  1. trzeba bédzie obfotografowac caly kalendarz, panie robia furore :)

    lubie, gdy ludzie nosza wesole okulary :) a nie takie smutne czarne i druciane

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary dodaja charakteru :)ale muszą byc takie z "pazurem" ...Twoje są super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie, a gdzie pani na dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bordowe ;)

    Chyba nigdy nie uda mi się zajrzeć do wszystkich biorących udział w wyzwaniu, strasznie nas dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, z tym chodzeniem po blogach mam tak samo... dziecko samo się bawi a matka siedzi i ogląda... ale co tam, to tylko tydzień :)
    P.S. Bardzo ładne okulary.

    OdpowiedzUsuń
  6. To tak jak ja. :-) Piszę posta od rana (w przerwach od pracy) a tak naprawdę to ciągle oglądam nowe zdjęcia. Tyle tego jest, że to se na da... ;-)
    Fajne okulary. Rzeczywiście takie wesołe! ;-D

    Ps. My chcemy Panią z kalendarza! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też w każdej wolnej chwili oglądam zdjęcia :) Okulary są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Choroba, fajne, ale takie... dziwne. Nie mam zbyt wiele wspólnego z tym kolorem

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te okulary. Wybierając okulary, zawsze staram się wybrać neutralne, nie wiem czy zdecydowałabym się na takie. Chociaż bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Che, che.... Dlatego ja dzisiaj napisze post w nocy, by mieć na jutro czas pooglądać Wszystkie blogi :)

    A pani z kalendarza nie musi być pomarańczowa - w końcu ona służy za bonusik ;)

    Okularki bardzo energetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, nie dziwię Ci się, ja właśnie wrzuciłam swój link jako... 71...
    a okulary są bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chętnie, ale to chłop trzyma rękę na kartkach, więc musiałabyś się dogadać z nim :)

    http://postcardfromdimashq.blogspot.com/ o tu go złapać za słowo można ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A to Ci fajnie przypasowało :)
    Czy jutro możemy spodziewać się bonusa? ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja tam lubię ten kolor, jak wiele innych, ale pomarańczowy ma COŚ w sobie :) okularki tez mi się podobają :), ale braku pani nie wybaczę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary świetne, twarzowe :).
    A co się tyczy kalendarza, to czekałam na kolejne foto :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.