niedziela, 13 stycznia 2013

Tygodniowe wyzwanie fotograficzne - styczeń.

Dzień siódmy i niestety ostatni w tym miesiącu: Dwie rzeczy.
Strasznie to było dla mnie skomplikowane, że dwie, bo nie więcej i jeszcze musiały do siebie pasować.
I oczywiście nic mi się nie podobało...
Ale wreszcie wymyśliłam!
I teraz się wyda jaka nieznośnie sentymentalna jestem...
Bardzo dawno temu, kiedy mój Mąż był jeszcze moim chłopakiem pojechaliśmy sobie do Krakowa i  kupiliśmy sobie po kotku.
Nie wiem czemu akurat kotki, pewnie po prostu nam się spodobały.
A jak to było dawno niech zaświadczy fakt, że w zeszłym roku mieliśmy 15 rocznicę ślubu!




I jeszcze dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze i za wspólną zabawę, dzięki której odkryłam wiele ciekawych miejsc ;)

14 komentarzy:

  1. piękne! i gratuluję takiej rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje ulubione wazoniki z Ikea!
    szkoda, że już zniknęły
    na Śląsku mam chyba z cztery, zazdroszczę kolorowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pamiątki i piękna rocznica. My w czerwcu będziemy 15 obchodzić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, ze kotki są wciąż razem! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się lubią ;) Za gratulacje dziekuję.

      Usuń
  5. Fajna pamiątka i ciekawe tło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa kotki dwa:) oby jak najdłużej się kochały i łapki sobie w trudnych sytuacjach podawały !! :)) ups ale mi się rymnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcie, a ich historia przewlekana Waszą w tle pewnie jeszcze piękniejsza. Pozdrawiam i podziwiam, bo 15 to nie zły staż, godny pozazdroszczenia (takiego pozytywnego rzecz jasna.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał! Urocze te koty!
    Biorąc pod uwagę, że uwielbiam koty i że jestem sentymentalna, i dodatkowo przeżywam hormonalną burzę z okazji ciąży - wzruszyłaś mnie do łez tym zdjęciem i tą historią!
    Życzę kolejnych 15, a nawet i 150 pięknych, wspólnych lat!

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka miłosna interpretacja tematu :) kciowo się zrobiło, a tło jakie tęczowe, magiczne.
    Wszystkiego dobrego :)
    Pozdrawiam i dziękuję za ten tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcie :)
    Życzę następnych pięknych rocznic z kotami w tle :)
    Piękne podsumowanie wyzwania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.