środa, 30 stycznia 2013

Chyba...

... mam dość.
Ostatnio moje życie przypomina jazdę kolejką górską... nie lubię kolejek górskich...
Wszystko zmienia się z nadmierna szybkością i nagle tam gdzie dotychczas było białe okazuje się być czarne, że już nie wspomnę o różnych odcieniach szarości!
I okazuje się, że ludzie, którym ufałaś z niewiadomych przyczyn Tobą manipulują!
W związku z powyższym, żeby nie zwariować, zrobiłam sobie terapię zajęciową...
I obecnie jestem posiadaczką całkiem nowych filcowych korali w przyjemnym kolorze:



I żaby ;)



Przewiduję, że jak coś się nie zmieni to efektów mojej terapii będzie więcej i będę musiała zacząć to upłynniać...

12 komentarzy:

  1. Nie noo żaba mnie rozłożyła na łopatki! Cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobisz coś sensownego z żaby (w sensie zaaranżowania na ciele lub w jego okolicach), piszę się na upłynnianie. A jak już tworzysz takie fajne rzeczy, to może niech ten spokój nie wraca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niech lepiej wróci, bo nie wiem kiedy z dziabania filcu igłą przerzucę się na dziabanie ludzi ;)

      Usuń
    2. Najwyżej poświęcisz jednego ludzia i przystopujesz

      Usuń
  3. W sumie taka terapia zajęciowa lepsza niż rzucanie talerzami... A też w takim przypadku można.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka cudna żaba :D będzie miała siotrę na kolczyki, czy zostanie bidulka samotna? :)

    naszyjnik w sam raz na przywołanie wiosny
    soczysty, że mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem czy będzie miała siostrę, bo nie wiem czym zostanie jak dorośnie...

      Usuń
  5. olej tych, co są beznadziejni i PLSSSSSS nadaj imię tej żabie bo jest mega:)))) pokochałam ją od pierwszego wejrzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wprawy w nazywaniu żab... Nazwałam sobie tylko siostrę i córkę, żaby nigdy ;)

      Usuń
  6. Piękne korale a żaba jest mega :))

    Życzę powrotu do spokojności:) ale z drugiej strony jaka piękna wena wyszła z tej zgryzoty ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Korale są śliczne... a żaba.. cudna - ma boskie spojrzenie, które dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żaba dziękuje za wyrazy uznania ;)
    Ja też ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.