czwartek, 29 listopada 2012

Z archiwum part 3

Ponieważ dziś się stanowczo nie wyspałam, będzie o niewyspaniu - kolejna notka archiwalna.
Z bardzo dawnych czasów - mój Syn był wtedy osobnikiem pięciomiesięcznym ;)

03 lipca 2008

Matki niemowlaków są strasznie niewyspane...
Mój Syn jak codziennie obudził się świtkiem na swoją porcję mleczka, zjadł i poszedł grzecznie spać.
Potem obudził się w okolicy godziny siódmej i zajął się oglądaniem swoich nóżek przyodzianych w śpioszki z mordkami piesków na stopach - bardzo interesujące...
A tymczasem:
*Kotu przypomniało się, że mnie strasznie kocha i natychmiast musi mi to okazać miziając się pyszczkiem o moją twarz,
*mój Mąż zapytał mnie kilka razy czy śpię, kiedy zapytałam która godzina jakoś przeszło mu zainteresowanie odnośnie moich poczynań...
*mojej Córce zaginęła w pomroce dziejów czerwona bluzka i mamusia jako jedyna osoba w domu mogła wiedzieć coś o bluzce i pomroce, należało więc zapytać...
A potem była ósma i musiałam wstać.

Matki niemowlaków są naprawdę strasznie niewyspane...

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.