poniedziałek, 5 listopada 2012

Tygodniowe wyzwanie fotograficzne - listopad.

Kolejny miesiąc i rozpoczęło się kolejne Wyzwanie Fotograficzne na blogu Uli.




I o mały figiel by mnie ominęło, ale w porę się zreflektowałam.
Chciałam sobie banerek włożyć na bloga, ale mnie przerosło ;)


Dzień pierwszy: Twoje dłonie.
Znaczy moje ;)

Lubię patrzeć na ludzkie dłonie.
Najpiękniejsze dłonie jakie znam ma moja osobista Mamusia (ona oczywiście wcale się z moim zdaniem nie zgadza), ja niestety tego kawałka genów po niej nie odziedziczyłam... ja odziedziczyłam małe dłonie po mojej Babci.
Jak pomaluję paznokcie to wyglądam jak dziewczynka na balu w przedszkolu - serio :p





8 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam, od razu na balu w przedszkolu... Może na przykład... Nie no, okej. Przedszkolny bal to dobre porównanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, muszę się zgodzić z przedpiszcą: bal w przedszkolu to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, mogłybyście człowieka pocieszyć, a nie tak...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też by ominęło, na szczęście znajome blogi w porę mnie otrzeźwiły :)

    A teraz przyznaj się, co masz do balów? I przedszkolaków? Coś mi tu nieładnie pachnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiek nieodpowiedni, na uczestniczkę :p

      Usuń
  5. oj cos o tym wiem
    male paluszki, male paznokietki
    chociaz na przedszkolny bal mama nie pozwolila mi sie malowac,
    teraz sobie moge odbic

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.