piątek, 23 listopada 2012

Nie ogarniam.

No po prostu nie mogę!!!
Ile lat mają dzieci, które piszą po ścianach w domu zamiast na kartce?
Moja Sąsiadka ma półtorarocznego chłopca - on pisze.
Ja mam chłopca pięcioletniego i jak się właśnie przed chwilą okazało - on też pisze.
Całą ścianę nad łóżkiem mi popisał, pisaczkiem w kolorze szarym...
Jego starsza siostra, kiedy była w analogicznym wieku, namalowała mi ślimaczki  na świeżutkiej tapecie w salonie nad kanapą...
Co ciekawe, żadne z nich wcześniej nie przejawiało najmniejszej ochoty do pisania po ścianach.

Jak ja mam to rozumieć?
Jakieś opóźnienia mają rozwojowe?

9 komentarzy:

  1. Nie opóźnienia mają, tylko Ty nie doceniasz Geniuszu Twórczego. W przypadku Twoich dzieci to nie jest takie o sobie pisanie - to jest SZTUKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztuki już nie ma, sztukę umyłam!

      Usuń
    2. No mówiłam - nie doceniasz Geniuszu!

      Usuń
  2. Ślimaczek był tylko jeden i do tego 0,5x0,5cm. I wcale się nie różnił od wzorku na tapecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślimaczków było dużo, ale faktycznie się mało różniły od wzorku na tapecie ;)

      Usuń
    2. Tosz przecie Mila mówi, że Geniusz, że Sztuka!

      Usuń
  3. po prostu wzbogaciła tapetę, umiejętnie i z wyczuciem klimatu...

    OdpowiedzUsuń
  4. widać czas kupić tablicę do mazania

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się może nie znam, ale jest szansa, że jest to pierwszy objaw geniuszu artystycznego... jakiś Van Gogh czy coś...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.