czwartek, 11 października 2012

Tygodniowe wyzwanie fotograficzne.



Długo się zastanawiałam, co jest dla mnie cenne.
Nie dlatego, że jest tego mało, wręcz przeciwnie jest tego bardzo, bardzo dużo.
A im dłużej myślałam tym było to bardziej skomplikowane...

Ale dałam radę ;)

Stwierdzam, że najcenniejszy jest dla mnie czas spędzany razem.
Zwykle każdy z nas ma mnóstwo zajęć i tak naprawdę żeby być razem musimy gdzieś wyjechać.
A nasze wspólne wyjazdy nie są wcale takie zwyczajne...
Jedziemy zwiedzać fikcyjną katedrę albo zapominamy się wymeldować z hotelu (a obsługa nie zauważa, że już powinno nas nie być)...
Nasza córka już tradycyjnie, przed wyjazdem zastanawia się co nam się tym razem przydarzy...





10 komentarzy:

  1. tak, czas spędzony z bliskimi jest wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Che, che... dobrze, że zdjęcia macie prawdziwe i wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe co tym razem się przydarzy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie, a wyjazdy z przygodami są super -świetne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcie rodzinne :)
    chwile z rodziną? bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.