czwartek, 20 października 2011

Wrrr.

Do szału mnie doprowadzają ludzie, którzy mówią, że nie lubią polskich filmów, bo polskie filmy są nudne.
A kiedy pytam: "o którym filmie mówią?". Odpowiadają, że o żadnym konkretnym, bo oni nie oglądają polskich filmów, bo... polskie filmy są nudne...
Ciekawe więc na jakiej podstawie wyrobili sobie ten pogląd?!
Ale za to bardzo ciekawe są amerykańskie komedie.
A horrory to już szczyt światowej kinematografii!

Tak, zdaję sobie sprawę, że jestem nietolerancyjna!
Pewnie dlatego, że z zasady nie oglądam horrorów...

1 komentarz:

  1. To ja też jestem nietolerancyjna. Do szału mnie doprowadzą też. I tacy co mówią, że polskie komedie kiedyś to były fajne, ale teraz to totalne dno i zeszmacenie, a żadnej nie widzieli bo przecież dno.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.