niedziela, 8 sierpnia 2010

Kreatywne czytanie.

Zgodnie z wytycznymi zaserwowanymi na Craft Imaginatium :

1. zdejmij z półek 5 przypadkowo wybranych książek.
2. z pierwszej wybierz pierwsze zdanie
3. z drugiej - ostatnie zdanie na stronie 50.
4. z trzeciej - drugie zdanie na stronie 100.
5. z czwartej - przedostatnie zdanie na stronie 101.
6. z piątej - ostatnie zdanie książki.
7. złóż je razem w paragraf i...
8. powstałą historyjkę wykorzystaj do pisania, malowania, k
olażowania, scrapowania,

postanowiłam i ja spróbować.

Książki zostały wybrane losowo - "drugi regał, druga półka, piąta książka" itd.
I tak otrzymałam :

1. "- Mogę dać ci wszystko, czego zapragniesz - powiedziała wróżka." A. Sapkowski, "Wieża jaskółki."
2. "Czy to w ogóle możliwe?" K. Mosse, "Zimowe zjawy."
3. "W kominie szybko wypalają się brzozowe drewna." E. Szelburg- Zarębina, "Ludzie z wosku."
4. "Wówczas głowa Marii Stuart potoczyła się po posadzce." D. Lis, "Tajemnice historii Europy."
5. "To był wypadek - podkreślił - i lepiej dla nas wszystkich, abyśmy zgodnie pozostali przy tej wersji..." P. Gregory, "Kochanek dziewicy."

Ładnie mi się zestawiło, prawda?
Tylko trochę krwawo.

A to moja praca:


Nie wierzcie wróżkom, bo to się może skończyć ... wypadkiem ;)

1 komentarz:

  1. świetnie Ci się te zdania trafiły i super je "rozpracowałaś"

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.